مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی های متعادل تر شده است ، مشکل از بازیکنان یووه نبود

بازی های متعادل تر شده است ، مشکل از بازیکنان یووه نبود

چیرو فررا مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که به تازگی در بازی بین ستاره های یوونتوس و رئال ، در مدت زمان حضور خود در زمین آمادگی بالای خود را بار دیگر نشان داد در مورد خط دفاع یوونتوس و تیم ملی ایتالیا و همچنین بازی های جام جهانی گفت .

" این جام جهانی بسیار هیجان انگیز بوده است . تیم های بزرگی حذف شده اند و تیم هایی که به ظاهر ضعیف تر هستند عملکرد خوبی دارند . این جام جهانی چشم شما را به تلویزیون می دوزد "

" تیم ها به سختی پیش رفته اند و بالا آمدند و بازی ها متعادل تر شده است "

نمی توانید تیمی از اروپا را در فینال متصور شوید ؟

" پس از حذف ایتالیا من بشدت بازی های آرژانتین را دنبال می کنم و می پسندم . آرژانتین تیمی است که بسیار خوب بازی می کند ، اما به هر حال پدیده ها نتایج را رقم می زنند "

" من آرژانتین - برزیل را پیش بینی می کنم . اما امیدوارم که از بین اروپایی ها فرانسه و یا آلمان را در فینال با آرژانتین ببینیم "

وضعیت بازیکنان جوان ایتالیایی ؟

" در زمان موفقیت ایتالیا در جام جهانی بازیکنان جوان ما فرصت بازی در سری آ و حتی لیگ های معتبر دیگر را داشتند و حمایت می شدند . بازیکنان جوان زمان دیده شدن را داشتند و همیشه از تیم ملی بازیکنان جوانی بود که در سری آ به میدان می رفتند و سابقه حضور 2 یا 3 ساله را داشتند "

وضعیت دفاعی ایتالیا با حضور بازیکنان یووه ؟

" به نظر من آن ها بد کار نکردند . 3 مدافع یووه بخوبی همدیگر را پوشش می دهند و مکمل هم هستند. فکر می کنم که مشکلات از تغییر چیدمان و یا بازی کردن ِ کیلینی به عنوان وینگر باشد "

" اگر 5 تیم برتر ایتالیا را در نظر بگیریم ، آن ها مدافعین خارجی بسیاری دارند . به نظرم تنها ایتالیایی های با تجربه در خط دفاع ، 3 مدافع یوونتوس هستند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: